El marketing de la Pasqua


Diuen que al cap del dia rebem uns 1500 missatges, en siguem conscients o no i que l’objectiu d’aquesta publicitat és provocar satisfacció de cara a tenir interès i finalment consumir allò que es publicita. 

Em crida poderosament l’atenció això,  com a mínim trobo interessant adonar-me que el que necessito consumir de veritat, entre tants missatges rebuts a diari, no forma part de cap marketing especialitzat. Té a veure amb el missatge implícit de la vida, do de Déu, amb la llavor rebuda, té a veure amb tantes experiències de vida eterna viscudes en la finitud material.  

I passa sovint que aquests missatges reveladors de vida, inicialment no provoquen satisfacció com la publicitat, ans al contrari, parteixen del dolor, caminen amb ell i en ell es manifesten, però la paradoxa és que solament ells em provoquen el desig  de consumir la vida autèntica i anhelada  des del més pregó de l’ànima.

No dic això per fer intel.lèquies i teories sinó que ho dic perquè ho han vist els meus ulls i ho he tastat en la meva carn i en la dels altres. D’entre  els 1500 missatges rebuts a diari, em deleixo per un, el de la pasqua que arriba, alliberadora, fresca i sorprenent, com cap altre missatge publicitari.

Glòria Vendrell Balaguer

Abril 2022

Comentaris

Entrades populars d'aquest blog

El conte de la bola de l’arbre de Nadal

La cicatriu d'en Roc

Portsmouth natura

Tolerancia i especificitat

Santa Maria de Refet i EL LLOC

Un conte d'hivern

Valle de Bujaruelo

NENS

?????

El país que no tenia princesa