Paciència i silenci



Els secrets més bonics, com els bolets, solen estar amagats i necessiten d'un temps de pacient espera i de preparació


Els bolets, fruits preuats de la tardor, no són fruit de l’atzar. Ha calgut una llavor molt de temps, al terra , oculta i en unes condiciones climàtiques i atmosfèriques determinades : la humitat, el sol, la pluja prèvia etc.

El nostre món, dominat per les presses, pel soroll i per les eficàcies, hauria d’aprendre dels bolets, la paciència, el silenci i l’esperança. Això és el que Déu fa amb nosaltres : és pacient amb les nostres impaciències, calla davant les nostres ignoràncies i tot ho espera de nosaltres.

Ara guardo silenci. No obriré la boca, perquè ets tu qui ho fas tot. 
Salm 39,10


Senyor, el meu cor no és ambiciós ni són altius els meus ulls; visc sense pretensions de grandeses o de coses massa altes per a mi. Jo em mantinc en pau, tinc l'ànima serena.
Salm 131,1-2 

Tingues paciència i t'instruiré
Job 36,2

Però si no has de dir res, escolta'm. Guarda silenci i t'ensenyaré la saviesa. 
Job 33,33

Després baixà amb ells a Natzaret i els era obedient. La seva mare conservava tot això en el seu cor. Jesús es feia gran, avançava en enteniment i tenia el favor de Déu i dels homes.
Llc 2,51

Glòria Vendrell i Balaguer

Comentaris

  1. !Temps de pacient espera i de preparació ...!
    Com m'agrada aquesta frase!
    M'omple molt el comentari que fas referiint al que Déu fa en nosaltres:
    és pacient, calla i tot ho espera!
    Conservaré aquesta filosofia de vida en el meu cor, com la Mare de Déu.
    PACIENCIA, SILENCI i ESPERANÇA ... provaré de tenir-les present, en el dia a dia.

    ResponElimina

Publica un comentari a l'entrada

Entrades populars d'aquest blog

El conte de la bola de l’arbre de Nadal

La cicatriu d'en Roc

Portsmouth natura

Tolerancia i especificitat

Santa Maria de Refet i EL LLOC

Un conte d'hivern

Valle de Bujaruelo

NENS

?????

El país que no tenia princesa