Aigua de Gràcia



La naturalesa és plena d'aigua, signe de vida, d'amor i de plenitud de Déu i de benaurança

Les fonts d’aigua, a la muntanya, estan en funció del vianant. Si la font no volés donar la seva aigua i se la quedés per a ella mateixa, acabaria sortint de la font, i buscant altres llocs per on circular lliure. Si l’aigua es reté, es podreix. Sempre corre, és viva. Si es queda quieta es mor.

Som vius i capaços d’estimar, en la mida que l’amor ens ve donat de Déu. Si la vida que rebem d’Ell, la guardem solament per a nosaltres, l’acabarem perdent. En la mida que la donem,la rebem de nou, incessantment.


Escampa com la pluja, saber i intel.ligència. 
Sir 1,19 

Amb la seva ciencia fa brollar les fonts de les aigües i dels núvols s’escola la pluja. 
Prov. 3,20

Ell fa coses grans, inabastables, meravelles que ni es poden comptar. Dóna la pluja a la terra, reparteix l'aigua pels camps. 
Job 5,9

Com la cérvola es deleix per les fonts d'aigua,també em deleixo jo per tu, Déu meu. Tot jo tinc set de Déu, del Déu que m'és vida.
Salm 42,2-3

Tot jo tinc set de tu, per tu es desviu el meu cor en terra eixuta, assedegada, sense aigua. 
Salm 63,2

Vetlles per la terra i la regues, l'enriqueixes a mans plenes: el rierol de Déu desborda d'aigua! Prepares els sembrats fecundant la terra, amarant els seus solcs, desfent-ne els terrossos, ablanint-la amb els xàfecs i beneint el que hi germina. Corones l'anyada amb l'abundor que ve del cel, la fertilitat regalima de la teva carrossa. 
Salm 65,10-12

Tu, Déu nostre, vas fer caure una pluja abundant per refer els teus camps esgotats, vas allotjar-hi la teva família; vas preparar la terra per als pobres, Déu nostre, donant-li fertilitat. 
Salm 68,10-11

El Senyor donarà la pluja i la nostra terra donarà el seu fruit. 
Salm 85,13

Estremeix-te, terra, davant el Senyor, davant el Déu de Jacob, que converteix les roques en estanys, la pedra dura en dolls d'aigua viva. 
Salm 114,7-8

Ell cobreix el cel de nuvolades, assegura les pluges a la terra, fa néixer l'herba a les muntanyes.
Salm 147,8 

Així sereu fills del vostre Pare del cel, que fa sortir el sol sobre bons i dolents i fa ploure sobre justos i injustos. 
Mt 5,45

Qui haurà guanyat la seva vida, la perdrà, però qui l'haurà perduda per causa meva, la trobarà. 
Mt 10,39

Però el qui begui de l'aigua que jo li donaré, mai més no tindrà set: l'aigua que jo li donaré es convertirà dintre d'ell en una font d'on brollarà vida eterna.
Jn 4,14

Glòria Vendrell i Balaguer

Comentaris

Entrades populars d'aquest blog

El conte de la bola de l’arbre de Nadal

La cicatriu d'en Roc

Portsmouth natura

Tolerancia i especificitat

Santa Maria de Refet i EL LLOC

Un conte d'hivern

Valle de Bujaruelo

NENS

?????

El país que no tenia princesa