Abril de lliris


Què hi ha en aquestes flors, que se'n van sense dir res?
sense els estremiments de l'agonia,
sense perdre el color encès
Amb tota cortesia
i poc a poc s'esfullant,
se'n van se'n van,
sense queixa, sense plant,
no volent destorbar cap alegria

 Joan Maragall  
8 d'abril
13 d'abril
20 d'abril
23 d'abril
26 d'abril
8 d'abril
10 d'abril
12 d'abril
13 d'abril


Llegaste a mi en las horas caprichosas de la primavera
con cantos de flauta y con flores
y transtornaste las ondas de mi corazón
hasta hacérmelas olas  que mecían el loto rojo del amor.
Y me pediste que saliera contigo al secreto de la vida.

Pero yo me quede dormido entre las hojas rumorosas de abril
Cuando desperté, la nube se acumulaba en el cielo
y las hojas muertas iban en remolino con el vendaval.

A través del goteo de la lluvia,
oigo tus pasos que vienen
y tu llamada que me pide que salga contigo al secreto de la muerte

Voy a ti, y dejo tu mano en mi mano
y tus ojos arden
y se desliza agua en  tu pelo

Rabindranath Tagore










Comentaris

Entrades populars d'aquest blog

El conte de la bola de l’arbre de Nadal

La cicatriu d'en Roc

Portsmouth natura

Tolerancia i especificitat

Santa Maria de Refet i EL LLOC

Un conte d'hivern

Valle de Bujaruelo

NENS

?????

El país que no tenia princesa