Ordal, la casa, els camps, els boscos, el poble i els avis


..." Vam baixar l'escala juntes- A l'entrada ens vam aturar, em va mirar amb els ulls que li brillaven i em va dir que sempre havia pensat en mi , molt. Que m'havia conegut de seguida. Va caure una fulla de plàtan. Jo vaig dir, mira, una fulla, i no sé per què, em vaig posar a riure, com si m'hagués tornat boja. I ens vam abraçar " ....
Mercè Rodoreda


Els cims avergonyits de Montserrat, sobre l'Ordal

"s'ha equivocat de casa "

Gotes i fulla
Retingudes
De nou el sol
Montserrat que despunta

préssecs per a tots



Cargol treu banya

Volta de test després de la pluja

Pacient jardí

gotetes de llum o llum de perles?

El sol que es pon


L'ombra de les moreres

Melmelada de mores



Avi i nét

La lluna i la pruna

Nissaga Vendrell
Gronxador i taula
Des de dalt tot és més clar


Glòria Vendrell i Balaguer

Comentaris

Entrades populars d'aquest blog

El conte de la bola de l’arbre de Nadal

La cicatriu d'en Roc

Portsmouth natura

Tolerancia i especificitat

Santa Maria de Refet i EL LLOC

Un conte d'hivern

Valle de Bujaruelo

NENS

?????

El país que no tenia princesa