L'últim dia de curs

Pel Sebastián galtones, l’Aitor tortugueta, l’Oriol pessigolles, la bonica Mariona, el Jan tan gran, la Clareta rebufona, les bessonetes enredones, el Pol, tan guapo, la Judith tossudota, el Marc bonic, el petit Enric, l’Ada amb rinxolets, La petiteta Idaira , el Xavier panxeta, la Carolina feliç, el Isaac tant bo, el David enfadadot, la preciosa Esther, el tímid Miquel i el Daniel ploraner...

També per la Dolors, de qui he après tantes coses!


L’últim dia de curs

Ha estat un temps molt bonic amb vosaltres
i m’adono , una mica trista,
que, al capdavall, totes les coses s’acaben...

Però he pensat una cosa:
M’emportaré una caixeta màgica,
hi posaré dins, de cadascun :
Una rialla, un petó dolç i una abraçada,
també hi posaré “Cares contentes”,
colors, cançons i rondalles...

I si un dia estic trista,
obriré la caixeta i veuré el que hi ha dins
i com que és màgica
m’explicarà coses vostres...
I em sentiré feliç.

Però no ho digueu a ningú
que serà un secret entre nosaltres



Glòria Vendrell i Balaguer
Juny del 2009

Comentaris

Entrades populars d'aquest blog

El conte de la bola de l’arbre de Nadal

La cicatriu d'en Roc

Portsmouth natura

Tolerancia i especificitat

Santa Maria de Refet i EL LLOC

Un conte d'hivern

Valle de Bujaruelo

NENS

?????

El país que no tenia princesa