El meu poble entre dues muntanyes

sant Ramon
Al meu poble entre dues muntanyes, se li ha tornat la pell ataronjada pel continu alè del sol. 
Al meu poble entre dues muntanyes , l'han protegit amb els camins.
Al meu poble entre dues muntanyes se'l veu de lluny, però a les seves ermites , a  una sí i a l'altra no... i és estrany perquè sant Ramon és Montbaig diuen... i en canvi sant Antoni  no ...
Al meu poble li han dit i li han cantat, li han escrit i li han inscrit, li han lliurat i ens ha lliurat...
El meu poble  no sé si és petit o gran, lleig o bonic, però sí sé que entre dues muntanyes dorm... 
Fa tan de temps que ho fa que ningú no sap si van ser primer elles al principi o ho va ser el meu poble sense nom.


Glòria Vendrell i Balaguer
juny del 2014

Comentaris

  1. Mira , es el poble dels meus fills, el meu: Castellbell i Vilar, sota Montserrat, tinc el cor dividit, entre els dos...

    ResponElimina

Publica un comentari a l'entrada

Entrades populars d'aquest blog

El conte de la bola de l’arbre de Nadal

La cicatriu d'en Roc

Portsmouth natura

Tolerancia i especificitat

Santa Maria de Refet i EL LLOC

Un conte d'hivern

Valle de Bujaruelo

NENS

?????

El país que no tenia princesa