El marketing de la Pasqua
Diuen que al cap del dia rebem uns 1500 missatges, en siguem conscients o no i que l’objectiu d’aquesta publicitat és provocar satisfacció de cara a tenir interès i finalment consumir allò que es publicita.
Em crida poderosament l’atenció això, com a mínim trobo interessant adonar-me que el que necessito consumir de veritat, entre tants missatges rebuts a diari, no forma part de cap marketing especialitzat. Té a veure amb el missatge implícit de la vida, do de Déu, amb la llavor rebuda, té a veure amb tantes experiències de vida eterna viscudes en la finitud material.
I passa sovint que aquests missatges reveladors de vida, inicialment no provoquen satisfacció com la publicitat, ans al contrari, parteixen del dolor, caminen amb ell i en ell es manifesten, però la paradoxa és que solament ells em provoquen el desig de consumir la vida autèntica i anhelada des del més pregó de l’ànima.
No dic això per fer intel.lèquies i teories sinó que ho dic perquè ho han vist els meus ulls i ho he tastat en la meva carn i en la dels altres. D’entre els 1500 missatges rebuts a diari, em deleixo per un, el de la pasqua que arriba, alliberadora, fresca i sorprenent, com cap altre missatge publicitari.
Glòria Vendrell Balaguer
Abril 2022
Comentaris
Publica un comentari a l'entrada