L'espurna fugissera


A l'escalf de la llum que protegeix les pupil·les, he trobat una espurna de color que s'escapa de la llum que he conegut fins ara

L'empaito per l'espai conegut i per l'espai incommesurable, i fuig, no es deixa agafar...

M'amago rere l'estela de colors que ens separa per obrir l'escletxa oportuna que ens permeti donar-nos la ma

Corro sense mirar altra cosa que la direcció de la llum

M'enfilo sobre la claror i m'amago sota la seva ombra...

Però mai la puc fer meva. Sempre m'embolcalla

Quan cansada desisteixo del meu intent , és ella qui em ve a buscar

I m'abraça

Glòria Vendrell i Balaguer
novembre del 2016

Comentaris

Entrades populars d'aquest blog

El conte de la bola de l’arbre de Nadal

La cicatriu d'en Roc

Portsmouth natura

Tolerancia i especificitat

Santa Maria de Refet i EL LLOC

Un conte d'hivern

Valle de Bujaruelo

NENS

?????

El país que no tenia princesa