La senyora de la muntanya


La senyora de la muntanya
m'ha dit que si pujo amb ella
les carenes són dolces i enamorades
m'ha dit que em durà a un lloc
on es perden les penes
i on es fan grans les mirades

la senyora de la muntanya
m'ha xiuxejat el secret
que solament coneixen
les pedres mudes
i el vent que acarona les àligues

la senyora de la muntanya
m'ha presentat el seu germà sol
el seu amic riu
les seves guardianes del cel :
la lluna i les estrelles callades

la senyora de la muntanya
m'ha mostrat com volen els falcons
com s'abracen les valls
com criden les penyes més altes
com li llepen els peus
les catifes d'herba petita
quan tenen el color de la tarda

la senyora de la muntanya
m'ha fet una besada de llum
tan bonica i tan clara
que quan me'n vagi
em serà impossible oblidar-la.

Glòria Vendrell i Balaguer. juliol 2009

Comentaris

Entrades populars d'aquest blog

El conte de la bola de l’arbre de Nadal

La cicatriu d'en Roc

Portsmouth natura

Tolerancia i especificitat

Santa Maria de Refet i EL LLOC

Un conte d'hivern

Valle de Bujaruelo

NENS

?????

El país que no tenia princesa