"Papa estic aquí"


L'altre dia veient com l'Abril s'embadalia mirant per la finestra com queien els flocs de neu petits i esporuguits i veient un vídeo de l'Aina a Anglaterra fent el mateix, me'n vaig enrecordar del Pau petit com s'emocionava  un dia que mirava miquetes de neu per la mateixa finestra i dels nostres bessons quan amb dos anyets també miraven amb excitació una nevada que va deixar el terra tacat de blanc unes quantes hores i de com intentaven inútilment agafar  aquelles volves de neu arrodonides i meloses que lliscaven entre el vidre i les seves mans.

Ser com els nens és el desig que sovint sento en el més íntim. Ser com ells per poder sorprendre'm cada dia absolutament de  tot el que m'envolta, ser com ells per poder ser feliç en el més simple, ser com ells per no tenir por de res, si QUI ens estima és a prop.

Dic això perquè la nostra filla Cristina m'explicava que per les nits quan l'Abril es desperta i reclama el seu pare, que últimament diu " papa, estic aquí"... I el seu papa s'hi acosta i li fa un petó i ella es torna a adormir. Sap que malgrat la nit i que malgrat  tots els dinosaures , taurons i llops que somia, que quan el seu papa és al costat, res la fa témer.

"PAPA estic aquí" és l'oració que m'identifica, la millor, la que no vull perdre.

qui es faci petit com aquest infant és el més important en el Regne del cel  (Mat 18,4) 

Glòria Vendrell i Balaguer
març del 2018

Comentaris

Entrades populars d'aquest blog

El conte de la bola de l’arbre de Nadal

La cicatriu d'en Roc

Portsmouth natura

Tolerancia i especificitat

Santa Maria de Refet i EL LLOC

Un conte d'hivern

Valle de Bujaruelo

NENS

?????

El país que no tenia princesa