A reveure Julià !

"Senyor, el meu cor no és ambiciós ni són altius els meus ulls;
visc sense pretensions de grandeses o de coses massa altes per a mi.
Jo em mantinc en pau,tinc l'ànima serena.
Com un nen a la falda de la mare,així se sent la meva ànima. "
salm 131

Et tornarem a veure.
 M'ho diu el cor. Ho sé. Ho espero.

Allà on siguis , no se com, però us heu retrobat. 
M'ho diu el cor. Ho sé. Ho espero.

Aquí et plorem pel que deixes i pel que no hem sabut fer prou bé, 
però tot està en pau. 
M'ho diu el cor. Ho sé. Ho espero.

Glòria Vendrell i Balaguer
juliol 2012

Comentaris

Entrades populars d'aquest blog

El conte de la bola de l’arbre de Nadal

La cicatriu d'en Roc

Portsmouth natura

Tolerancia i especificitat

Santa Maria de Refet i EL LLOC

Un conte d'hivern

Valle de Bujaruelo

NENS

?????

El país que no tenia princesa